Satysfakcja lub zwrot towaru
Zadowolenie lub zwrot
Po otrzymaniu swojej przesyłki mają Państwo 10 dni na zmianę zdania i zażądanie zwrotu należności po odjęciu kosztów dostawy, z wyjątkiem rzeczy osobistych lub sprowadzanych na zamówienie. W przypadku wady artykułu wartość przedpłaty, koszty dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej związane z zamówionym wadliwym artykułem są zwracane.
-
Artykuł powinien być zwrócony w stanie nowym, bez śladów używania, w komplecie ze swoimi akcesoriami z oryginalnego, zamkniętego opakowania (jeżeli takowe posiada)
-
Zwrot artykułów dostarczanych z zamknięciem bezpieczeństwa nie będzie akceptowany jeżeli stwierdzi się braki w zabezpieczeniu.
-
Należy dołączyć dokument dostawy, który był w wysłanej paczce, oraz opisać na nim powód zwrotu.
-
Zwrot wszystkich produktów z zamówienia zobowiązuje również do odesłania produktu gratisowego, który był dołączony do przesyłki. Produkt ten powinien być w stanie nie naruszonym i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Istnieje możliwość zatrzymania gratisu, co wiąże się z opłatą w wysokości 30 zł brutto.
Ważne: w niektórych przypadkach GrowBox.pl zastępuje w tej samej cenie reklamowany ale chwilowo niedostępny produkt innym, o tych samych cechach i jakości identycznej lub wyższej. Oczywiście, zawsze mogą Państwo odesłać taki towar korzystając z programu „Zadowolenie lub zwrot”.
Zwroty
Procedura
zwrotu jest uruchamiana w momencie otrzymania reklamowanego produktu
przez:
Dział Obsługi Klienta i Centrum Wysyłki Paczek
GrowBox.pl
Ul. Św. Walentego 88
48-220 Łącznik
Po weryfikacji towaru
następuje zwrot płatności na konto bankowe Klienta w ciągu 7 dni
roboczych od daty otrzymania i weryfikacji zwrotu.
PRAWO DO ODWOŁANIA/ZWROTU
Każdy Klient GrowBox.pl ma prawo bez podania przyczyn zwrócić zamówiony towar w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może nosić śladów używania czy zniszczenia, musi być kompletny i zawierać metki. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania lub ewentualnych zabezpieczeń. Zwracany towar należy przesłać na własny koszt w opakowaniu zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej, wraz ze specyfikacją sprzedaży i paragonem lub fakturą VAT oraz numerem rachunku bankowego do przelewu kwoty zwrotu. Klient otrzyma zwrot kwoty równej cenie towaru, w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zwracany towar należy wysłać do:
Dział
Obsługi Klienta i Centrum Wysyłki Paczek GrowBox.pl
Ul.Św. Walentego 88
48-220 Łącznik
Przesyłki
pobraniowe nie będą odbierane.
Zwrot wszystkich produktów z
zamówienia zobowiązuje również do odesłania produktu
gratisowego, który był dołączony do przesyłki. Produkt ten
powinien być w stanie nie naruszonym i znajdować się w oryginalnym
opakowaniu. Istnieje możliwość zatrzymania gratisu, co wiąże się
z opłatą w wysokości 30 zł brutto.